tiistai 28. tammikuuta 2014

Hääpäivä


Tervehdys

Lauantai päivä oli mulle aika jännä, niin kuin oli myös M:lle ja O:lle.
Mulla oli siis ensimmäinen hääkuvaus keikka, (glups) hengissä selvisin, ja kivaa oli!
Asiaan vaikutti varmasti myös se että O ja M oli myös tosi rauhallisia, ei hermoillu yhtään,
mitä mä ihmettelen suuresti, kuin niin jännä hääpäivä kumminkin oli vielä kuvauksen jälkeen edessä...
O ja M antoi kaikkensa, keskittyi kauniisti ja herkästi toisiinsa ja kuunteli mua aina välillä jos jotain sanoin :)
Kasvitieteellisessä puutarhassa myös ihmiset antoi yllättävän hyvin tilaa.
Ei tullut ketään häiritsemään, tai en ainakaan huomannut, tosin en kyllä huomaa yhtään mitään mitä mun ympärillä tapahtuu kun kuvaan, paitsi no tietty mun kuvattavan kohteeni.

Tässä muutamia kuvia herkistelijöistä.
Oikein antoisaa, ihanaa, vahvistavaa, rakkauden täyteistä ja luottamuksellista liittoa teille, oli ihana kuvata teitä!
<3












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti