perjantai 8. elokuuta 2014

Meidän perjantaipäivä kuvina


Aamulla herättiin normaaliin klo 06 aikaan,
juotiin aamu mamma (maito),
leikittiin,
käytiin suihkussa ja sitten mentiin vielä takas nukkuu.
Musta tuntu et Saina heräs melkeen heti, mut kyl me tunti nukuttiin (minä siis puolisen tuntia)




sitten syötiin aamupuuro, puettiin päälle ja normaaliin tapaan lähdettiin kirppikselle siivomaan mun pöytä.
Saina hengaili leikkipaikalla jossa söi omaa sandaalia...
Kyllä sinne hetken päästä tuli leikkikavereita ja muutkin kelpasi kuin sandaali



Sitten lähdettiin keskustaan päin, kävin ostamassa Eurokankaasta saumurilankaa
(totesin myös myöhemmin et mun saumuri on ihan .....perseestä.....pitäis ostaa uusi tämän vuosituhannen aikainen)


Sitten kun Saina herkäs päikkäreiltä mentiin syömään Nepalilaiseen :P
NAM, tosi hyvää kanaa oli, ja mun annos oli jotenkin tosi suuri ja PALJON kanaa, ehkä mä näytin nälkäiselle?

Saina söi kanssa riisiä ja vähän naanleipää



Syönnin jälkeen kysyin Sainalta, haluaako mennä keinumaan leikkipuistoon, Sainan kädet alko viuhtoo eri suuntiin ja alko nauraa ja hokee kiii kiii (kiikaa keinua)
Mentiin siis meijän rantsu leikkipuistoon, tosin aika vähän oli lapsia taas paikalla :/



Siellä leikkipuistossa on Sainan lempparipaikka KISKA



Aika vähän oli asiakkaita.....




joten.....



piti syödä hiekkakakut itse...



Tunnin päästä lähdettiin kotia päin ja piipahdettin matkan varrella meidän lähi Fidassa,
yritin metsästää T-paitoja, joita vois tuunailla, mut jotenkin hinnat tuntu korkeelle ja eipä tota nyt ihan just semmosta "ton mä haluun heti" paitaa löytynyt, mut ainakin kiva leikkipaikka siellä oli :)



Sit tultiin kotiin ja joo....annoin ekan kerran jätskin omaan käteen...
Ei Saina mun mielestä jätskistä nyt ihan sekasin mennyt, vähän söi ja alko puuhailee muuta



Päikkäreiden jälkeen lähettiin käymään kasvimaalla jonka jälkeen alko "iltaväsytys"
KII KII



Ekaa kertaa Saina halus uudestaan ja uudestaan liukumäkeen




Se oli niin kivaaaaaaa!!




Kivaa oli myös istua renkaan sisällä ja tutkia kiviä :P




Sitten vielä loppukeinut ja "taidekuvailua"




Iltapalalla vähän hassuteltiin





Ihan mukava päivä oli, oon kyllä aika poikki, huh, noh huomenna taas uudestaan :P
Saina nukkuu ja mä meen nyt ompelee, mo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti