torstai 4. syyskuuta 2014

Hiljaiseloa

No nyt on ollut aika hiljaista täällä blogi rintamalla...
Ehkä mulla ei ole niin selkeää tämä blogin pitäminen ja vähän tuo kirjoitus puoli takkuaa..
Menoa ja vilskettä on ollut Sainan kanssa, niin kuin aina :D

Vähän olen kerennyt myös ompelemaan,
meille kotiutui uusi saumuri, se on iiiiiihana, love, love, love!!!
Vielä kun sais sen ompelukaapin hommattua, niin sais noi kaikki käsityöjutut yhteen paikkaan.
Nythän ne on milloin missäkin...

Tälläsiä juttuja oon ommellut

Niin ja mä tein oman merkin
Sama Design (nimi tulee mun etu ja toisen-nimen etukirjaimista)
Tässä ensimmäinen työ Sama Designin












Sellaista, mitäköhän sitä seuraavaks surruttelis?

2 kommenttia:

  1. Kivan näköistä ! Kierrätysompelut erityisesti piristää ja innostaa itseänikin tekemää ja näkemään potentiaalista materiaalia ��

    VastaaPoista