tiistai 30. syyskuuta 2014

mitäs sitten?



Jaaha....

Mitäs sitä sit tekis....

Saina lähti aamulla päiväkotiin, haikealle tuntui, mutta kyllä kaikki hyvin menee
(kuinka kauan tätä hokee?! :D)

No joo, mut tuossa viikko sitten aloitettu jumpsuitti valmistui.


Kauan sit tilasin tätä Noshin kangasta, luullen että olis ihan toisen punainen,
tää kangas jäi siis roikkumaan kangaslaatikkoon...
Päätin sit että pakkohan sekin on tuhota että saan tilaa uusille kankaille....
Ja loppujen lopuks tästä jumpsuitista tuli ihan "kiva"

Mitä mieltä te ootte?










6 kommenttia:

  1. Vau, tosi magee! Olen minäkin marinoinut erästä punavalkoista kangasta tuolla kaapissa.. mustan kanssa näyttää tosi hienolle, pitääpi pistää harkintaan ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!
      Ja joo ku lykkää tarpeeksi mustaa sekaan, niin hyvälle näyttää punavalkoinen kangas ;)

      Poista
  2. Tosi hieno! Mä aina jotenkin välttelen mustaa lastenvaatteissa, mut ei pitäis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Kyllähän se musta korostaa sit muita värejä, ja antaa mun mielestä semmosta hyvää ilmettä!

      Poista
  3. On kaunis ja tosi siististi tehty! Tämä kangas on minusta ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kukka, tämäpä oli kohteliaisuus, oon ihaillu kaikkia sun ompelemia juttuja :)
      Ja joo, tässä mä yritin keskittyä tarkkuuteen, vähän nyt nois hihois meni silleen ja tolleen noi kohdistukset, mut ei se mitään!

      Poista